Мета: збагатити знання дітей про калину, як рослинний народний символ України. Вчити дітей композиційно правильно розташовувати зображення ягід калини на ватмані, з допомогою техніки пальчикового малювання.
Прикрашати гілочки снігом, елементами за допомогою техніки аплікації (рваним, зібганим папером).
Розвивати дрібну моторику рук, уяву, пам’ять.
Виховувати любов до рідного краю, його традицій, бережне ставлення до природи та художній смак.
.
Програмовий зміст: навчати дітей розглядати картину; вдосконалювати навички відповідати на запитання за змістом картини простими реченнями; продовжувати вчити виконувати танцювальні рухи за показом вихователя. Навчити дітей виділяти частини тіла птаха (тулуб, голова, хвіст, лапи) та малювати їх за допомогою долоні, пальчиків пальчиковими фарбами. Розвивати мовлення, пам'ять, творчість, фантазію. Виховувати доброзичливість, акуратність, чуття радості від виконаної роботи.
Матеріал: кошик, яйце з пап’є – маше, курча – іграшка, картина ”Півник із сім’єю”, пальчикові фарби, вологі серветки.
Хід заняття:
- Діти, подивіться, який кошик я сьогодні знайшла в групі. Що тут лежить? (Яйце). Ви чуєте, звідти хтось стукає?
- Я загадаю вам загадку музичну. Спробуйте відгадати.
Пісня – загадка “Курчатко”
Тук – тук – тук!
Несміливий чути стук.
Це з яєчка, мов із хатки,
Проклювалося … (Курчатко).
- Воно чомусь засумувало і хоче знайти свою маму. Давайте йому допоможемо (розглядають картину).
- Хто співав на подвір’ї?
- Як ви думаєте, як співає півник?
- Хто зображений на картині біля мами курочки?
- Скільки курчат? Якого вони кольору?
- Подивіться, як зраділо курчатко, знайшовши свою маму. Курчатка принесли фарби. Подивіться на нашій дошці з’явився півник – тато, але кого не вистачає на нашому малюнку? (Курчаток)
- Намалюємо курчаток за допомогою долоньок та фарб, а дзьобик домалюємо пензликом.
(Вихователь показує послідовність малювання курчатка).
- Самостійна робота дітей (колективно) біля дошки з малюнком; індивідуальна допомога дітям при малюванні.
- Які ж гарні у нас курчатка. Зараз ви всі станете курчатками. (дітям одягти відповідні шапочки).
Вони виконують танок курчаток під музичний супровід.
Підготувала вихователь Лифенко О. М.
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами більше, менше, порівну; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання геометричних фігур, кольорів. Навчити складати квіти з окремих частин; розвивати вміння працювати в парах, фантазію, естетичний смак. Виховувати уміння бачити красу навколишнього світу.
Матеріал: сова, сорока, квіти зі збірними пелюстками різного кольору; метелики; цифри від 1 до 3; елементи квітів для кожної дитини (стебло, листочки, пелюстки); 1\2 білого аркуша, клей, пензлики, клейонки, серветки.
Хід заняття:
- Діти, ви любите подорожувати? Тож сьогодні ми з вами вирушимо до лісу.
- Яка зараз пора року? (Весна) А весною, я знаю, в лісі надзвичайно красиво, мов у казці. Ой, хто це? Це ж сова-мудра голова. Вона оберігає казковий ліс і нікого до нього не пускає. Сова підказує, що в скриньці у неї є пелюстки від квіточок. Зараз нам потрібно дібрати пелюстки до квітів за кольором.
Дидактична гра “Добери пелюстку до квітки”
- Які гарні квіти! Ви відчуваєте, який у них аромат? А тепер по порядку порахуйте, скільки тут квітів.
- Якого кольору квітка третя? Яка за порядком синя квітка? Навколо квітів літають метелики. Як ви гадаєте, чого більше – квітів чи метеликів?
- Як же нам перевірити? Давайте покладемо кожного метелика на квітку такого ж кольору, як і метелик.
- Скільки їх? (порівну, по три)
(Вихователь забирає одного метелика)
- А тепер – чого більше? На скільки? Чому?
Читання вірша “Весняна пісенька” О. Пчілки
- Які весняні квіти ми з вами бачили?
Проводимо мотивацію: “Зробимо гарні весняні квіти, щоб прикрасити нашу групову кімнату”.
(Вихователь показує послідовність розміщення і наклеювання квітів (стебло, листочки, серединка, пелюстки).
Закріпити вміння наклеювання й охайно користуватися клеєм.
- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя дітям при розміщенні квітів на аркуші паперу.
- Сова хвалить діток (розглядання й обговорення робіт). Етюд “Я - квітка” наприкінці заняття.
МЕТА:
- доповнювати уявлення дітей про природу рідного краю, дати поняття про першу весняну квітку – підсніжник;
- поповнювати словниковий запас вихованців словами – ознаками та словами – діями;
- вправляти малят в узгодженні іменників із прийменниками;
- удосконалювати зорову та слухову увагу;
- продовжувати вчити малят запам’ятовувати та виразно розповідати невеличкі віршики;
- закріпити знання про зовнішній вигляд підсніжника під час ліплення з пластиліну стебла і листочків для квіточки та приєднання до стебла «квіточки» пелюстки з насіння гарбуза;
- розвивати під час ліплення дрібну мускулатуру пальців рук;
- виховувати дбайливе ставлення до живої природи та естетичний смак.
МАТЕРІАЛ:
- сюжетна картинка «Надійшла весна чудова - розбудила все навколо»;
- склянка з живими підсніжниками;
- дощечки для ліплення;
- пластилін зеленого кольору;
- трубочки коктельні;
- гарбузове насіння.
МЕТА:
- ознайомити дітей зі святом Великодня;
- дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята;
- розвивати бажання брати активну участь у підготовці до свята;
- розвивати логічне мислення, почуття ритму та кольору;
- виховувати любов до народних свят, повагу до традицій;
- виховувати самостійність та охайність у роботі.
МАТЕРІАЛИ: ватман (салатового кольору)з готовою наклеєною корзиною, заготовки з картону у вигляді крашанок (червоного, жовтого та синього кольорів), гофрований папір коричневого кольору, манна крупа, заготовки з паперу квіточок та листочків для прикрашання писанок, пензлики, клей, серветки.
МЕТА:
- навчати дітей діяти за вказівкою вихователя;
- знаходити відповідну геометричну фігуру, враховуючи при цьому колір;
- виховувати увагу, зосередженість, вміння мислити.
МАТЕРІАЛИ: нагрудники для дітей із зображенням різних площинних геометричних фігур, які мають різні кольори (круг, квадрат, трикутник), та картки із зображенням тих самих фігур, що й на нагрудниках.
То тверда, а то м’яка,
Та здебільшого рідка.
То нечутна, то шумить,
Як нема її - біда!
Люди звуть її .../вода/
А яка ж вода на смак?
Покуштує дітвора.
Ця водичка чарівна-
Має різний смак вона.
Різні фарби розмішаєм,
Водиці колір визначаєм.
Подивіться - дивина:
Вода не тільки рідина.
Вона буває ще й тверда,
І звичайно - парова!
ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
"Вовчі каверзи в зимовому лісі"
в старшій логопедичній групі №5
вихователь Пащенко Н.О.
Програмовий зміст: за мотивами повісті А.Давидова «Озивайко».
Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливих ігрових вправ, удосконалювати координованість рухів, розвивати вміння рухатись під музику, розвивати дрібну моторику рук (цинкографія).
Художньо естетичний розвиток: розвивати естетичний смак, уміння помічати красу навколишнього середовища; відчуття ритму, темпу.
Креативний розвиток: розвивати творчі навички під час роботи з нитками (ниткографія), розвивати фантазію, творчу ініціативу дітей.
Обладнання:
● картина «Зимовий ліс»;
● ведмідь у берлозі;
● їжак у нірці;
● лисичка;
● білочка;
● зайчик;
● вовк;
● сорока;
● морка (7шт);
● капуста (2шт)
● бочка меду;
● яблучка;
● дві фортеці;
● грибочки;
● рибка;
● лось;
● магнітні математичні знаки >, < , =? Цифри;
● сніжки;
● магнітна дошка.
Хід заняття: історія про Вовка та Озивайка.
Вихователь: Сьогодні ми прийшли в ліс не з пустими руками. Але з початку давайте розшукаємо (розмістимо) мешканців зимового лісу на цій картині. Давайте спочатку знайдемо місце для тих тварин, які взимку сплять:
- Ведмедик де спить?
Діти: - у берлозі.
Вихователь: ведмедика розмістимо біля меншого дерева, с правої сторони. А в берліг йому поставимо те, що він найбільше любить – бочку меду.
Вихователь: - Їжачок де сить?
Діти: у нірці (норі)
Вихователь: Його нірку розмістимо під кущиком. Покладемо їжачку яблучок, кожен по одному. Щоб взнати скільки потрібно їжачку яблучок, треба розв’язати приклад : 2+2=…
Тепер дізнаємось про тварин, які взимку ведуть активний спосіб життя.
Зайчик. Розмістимо за ялинкою. Чому ми не бачимо зайчика?
Бо він змінив колір шубки. Взимку зайчик білий!
А що ми приготували для зайчика? Так – моркву! Зайчику ми покладемо 5+2= … морквинки.
Білочка де живе?
Діти: у дуплі.
Вихователь: дупло у неї тепле, затишне. У дупло ми покладемо сушені грибочки. Щоб взнати скільки білочці потрібно грибів. Ми розв’яжемо приклад: 3+2=…
Лисичка де живе?
Діти: у норі.
Вихователь: перед норою покладемо рибку. Щоб взнати скільки лисичці необхідно рибки, ми повинні розв’язати приклад; 4+2=…
А що ми запропонуємо Вовчику злому, щоб він став добрішим?
Давайте напишемо графічний диктант. І те, що у вас вийде – подаруємо Вовчику.
Графічний диктант.
Ниткографія.
ЗАГАДКИ ПРО ТВАРИН.
Рудий м’ячик вправно скаче з гілочки на гілочу.
- То не м’ячик, - кажуть діти, - ми впізнали (білку)
Клишоногий, волохатий, влітку спритний та завзятий.
Ну а взимку - лежебока, у берлозі гріє боки (ведмідь)
Вдалині посеред ночі
Засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
Морозець біжить по шкірі... (вовк)
Хвіст куценький, довгі вуха, має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий, ну а взимку - теплий білий.(зайчик)
.
Я колючий, мов будяк,
А зовуть мене (їжак)
До пухнатого хвоста личить шубка їй руда.
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати (лисиця)
Не олень, хоча й рогатий,
В нього роги - як лопати.
Хто ж це? Здогадався хтось?
Це великий, дужий... (лось)
Ця свиня щетину має,
В лісі жолуді шукає.
Хижий, лютий пан іклан
Називається ...(кабан)
.
Щось звірята зажурились. Давайте їм покажемо як можна розважатись взимку і не замерзнути.
На чому ми подорожуємо.
Буква "Т".
Програмовий зміст: активізувати та збагатити словник дітей назвами різних видів транспорту (повітряний. наземний, водний), транспорту спеціального призначення. Вчити складати короткий опис машин спеціального призначення.
Закріпляти правила дорожнього руху для пішоходів та водіїв.
Вправляти у друкуванні слів "ТОРТ", "КІТ", "КАТЕР", складанні звукових моделей слів, читанні складів та слів з буквою "Т".
Виконувати аплікацію "Святковий торт".
Матеріали: картина "Транспорт", макет вулиці із знаками дорожнього руху, картки з альбому "Транспорт", посібник Л.Шелестової "Вчимося читати", ножиці, клей, наліпки, прості олівці.
.
AlexDorow
2017-12-31 16:08:45Поменяемся ссылками? Мои сайты http://shopinweb.ru http://sportevo.ru http://sport-ezpress.ru http://stostrui.ru http://stutorg.ru...
Speedycash
2017-12-31 16:04:32cash loans loan easy payday loans [url=https://loan.us.org]online payday advance loan[/url]...
JaneAvect
2017-12-31 15:24:53help with college essay writing help write an essay help in writing an essay [url=https://collegeessay.us.com]english essay help[/url]...
A Payday Loan
2017-12-31 13:27:30payday payday payday [url=https://payday.us.com]direct payday loan lenders[/url]...
JaneAvect
2017-12-31 11:35:36bad credit personal loans guaranteed cash loans for people with bad credit personal loans with bad credit [url=https://badcreditpersonalloans.us.com]unsecured loan with bad credit[/url]...
cheap car ins
2017-12-31 10:46:41compare car insurance quotes acceptance auto insurance car insurance [url=https://carinsurance.us.org]car insurance[/url]...
Whitneytax
2017-12-31 09:23:10Cat Pooping In Front Of Litter Box- Image Results . Best 25+ Catearsandtailideas on Pinterest Yourbrowser indicates if you've visited this link . [url=http://cat-getting-spayed.ga/litter-training-kittens/domestic-cat-outside-winter-92.html]Domestic cat outside winter[/url] [url=http://cat-getting-spayed.ga/litter-training-kittens/97-cat-stop-chewing-cords.html]Cat stop chewing cords[/url] 23 авг. 2009 г. -Also, you really don't ever want to let acat outdoorsthat is under the age .... him, butkeepacloseeye on him, so he gets used to theoutdoors...
Paydayloan
2017-12-31 08:47:51cash advance loan cash advance online payday advance [url=https://cashadvance.us.org]online payday advance[/url]...
Personal Loans
2017-12-31 07:39:26no credit check emergency loans online payday loan application cash loans [url=https://cashadvance.us.org]payday loan companies[/url]...
Speedy Cash
2017-12-31 06:18:30advance cash payday loan payday loan online payday loan [url=https://payday.us.com]advance payday loans[/url]...