• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ТЕМАТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

=

Конспект

заняття з українознавства

з використанням пісочної терапії

з теми:

«Знайома казочка на новий лад»

"КОЛОБОК"

(молодший дошкільний вік)

Розробила вихователь ДНЗ № 1 «Веснянка»

Клименчук Галина Геннадіївна



Конспект

заняття з пізнавального та

художньо – естетичного розвитку

( пошуково – дослідницька діяльність)

для середнього дошкільного віку:

« Біле диво»

Розробила вихователь ДНЗ № 1 «Веснянка»

Клименчук Галина Геннадіївна

 Веснянка/Files/images/foto/foto32/f12/100_8148.jpg





Конспект комбінованого заняття для дітей молодшого дошкільного віку (4й рік життя).


Розробила вихователь ДНЗ №1 "Веснянка" Міщенко Ірина Станіславівна.

В ГОСТЯХ У КАЗКИ.


/Files/images/DSC_0116.jpg

ШУЛЯТЬЄВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0087.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0090.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0085.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0094.jpg

/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0089.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0097.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0095.jpg


Художньо – естетичний розвиток.

Образотворча діяльність малювання з елементами аплікації.

Тема: «Кетяги калини».

Мета: збагатити знання дітей про калину, як рослинний народний символ України. Вчити дітей композиційно правильно розташовувати зображення ягід калини на ватмані, з допомогою техніки пальчикового малювання.

Прикрашати гілочки снігом, елементами за допомогою техніки аплікації (рваним, зібганим папером).

Розвивати дрібну моторику рук, уяву, пам’ять.

Виховувати любов до рідного краю, його традицій, бережне ставлення до природи та художній смак.

/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0101.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0107.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0113.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0116.jpg


./Files/images/zima2015/DSC_0046.jpg

Лифенко О.М.


Інтегроване заняття: мовленнєвий розвиток

+ художньо-естетичний розвиток

(образотворча діяльність: малювання)

молодший дошкільний вік – 4-й рік життя

“Ще курчатка маленькі та як сонечко жовтенькі”

Програмовий зміст: навчати дітей розглядати картину; вдосконалювати навички відповідати на запитання за змістом картини простими реченнями; продовжувати вчити виконувати танцювальні рухи за показом вихователя. Навчити дітей виділяти частини тіла птаха (тулуб, голова, хвіст, лапи) та малювати їх за допомогою долоні, пальчиків пальчиковими фарбами. Розвивати мовлення, пам'ять, творчість, фантазію. Виховувати доброзичливість, акуратність, чуття радості від виконаної роботи.

Матеріал: кошик, яйце з пап’є – маше, курча – іграшка, картина ”Півник із сім’єю”, пальчикові фарби, вологі серветки.

/Files/images/zima2015/DSC_0251.jpg

Хід заняття:

- Діти, подивіться, який кошик я сьогодні знайшла в групі. Що тут лежить? (Яйце). Ви чуєте, звідти хтось стукає?

- Я загадаю вам загадку музичну. Спробуйте відгадати.

Пісня – загадка “Курчатко”

Тук – тук – тук!

Несміливий чути стук.

Це з яєчка, мов із хатки,

Проклювалося … (Курчатко).

- Воно чомусь засумувало і хоче знайти свою маму. Давайте йому допоможемо (розглядають картину).

- Хто співав на подвір’ї?

- Як ви думаєте, як співає півник?

- Хто зображений на картині біля мами курочки?

- Скільки курчат? Якого вони кольору?

- Подивіться, як зраділо курчатко, знайшовши свою маму. Курчатка принесли фарби. Подивіться на нашій дошці з’явився півник – тато, але кого не вистачає на нашому малюнку? (Курчаток)

- Намалюємо курчаток за допомогою долоньок та фарб, а дзьобик домалюємо пензликом.

(Вихователь показує послідовність малювання курчатка).

- Самостійна робота дітей (колективно) біля дошки з малюнком; індивідуальна допомога дітям при малюванні.

- Які ж гарні у нас курчатка. Зараз ви всі станете курчатками. (дітям одягти відповідні шапочки).

Вони виконують танок курчаток під музичний супровід.

Підготувала вихователь Лифенко О. М.

/Files/images/zima2015/DSC_0252.jpg


Інтегроване заняття: пізнавальний розвиток

(математична сенсорика + художньо-естетичний розвиток (аплікація))

(молодший дошкільний вік – 4-й рік життя)

“На зустріч із весною”

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами більше, менше, порівну; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання геометричних фігур, кольорів. Навчити складати квіти з окремих частин; розвивати вміння працювати в парах, фантазію, естетичний смак. Виховувати уміння бачити красу навколишнього світу.

Матеріал: сова, сорока, квіти зі збірними пелюстками різного кольору; метелики; цифри від 1 до 3; елементи квітів для кожної дитини (стебло, листочки, пелюстки); 1\2 білого аркуша, клей, пензлики, клейонки, серветки.

Хід заняття:

- Діти, ви любите подорожувати? Тож сьогодні ми з вами вирушимо до лісу.

- Яка зараз пора року? (Весна) А весною, я знаю, в лісі надзвичайно красиво, мов у казці. Ой, хто це? Це ж сова-мудра голова. Вона оберігає казковий ліс і нікого до нього не пускає. Сова підказує, що в скриньці у неї є пелюстки від квіточок. Зараз нам потрібно дібрати пелюстки до квітів за кольором.

Дидактична гра “Добери пелюстку до квітки”

/Files/images/zima2015/DSC_0253.jpg

- Які гарні квіти! Ви відчуваєте, який у них аромат? А тепер по порядку порахуйте, скільки тут квітів.

- Якого кольору квітка третя? Яка за порядком синя квітка? Навколо квітів літають метелики. Як ви гадаєте, чого більше – квітів чи метеликів?

- Як же нам перевірити? Давайте покладемо кожного метелика на квітку такого ж кольору, як і метелик.

- Скільки їх? (порівну, по три)

(Вихователь забирає одного метелика)

- А тепер – чого більше? На скільки? Чому?

Читання вірша “Весняна пісенька” О. Пчілки

- Які весняні квіти ми з вами бачили?

Проводимо мотивацію: “Зробимо гарні весняні квіти, щоб прикрасити нашу групову кімнату”.

(Вихователь показує послідовність розміщення і наклеювання квітів (стебло, листочки, серединка, пелюстки).
Закріпити вміння наклеювання й охайно користуватися клеєм.

- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя дітям при розміщенні квітів на аркуші паперу.

- Сова хвалить діток (розглядання й обговорення робіт). Етюд “Я - квітка” наприкінці заняття.

/Files/images/zima2015/DSC_0256.jpg

/Files/images/zima2015/DSC_0245.jpg/Files/images/zima2015/DSC_0246.jpg

/Files/images/zima2015/DSC_0250.jpg



/Files/images/DSC_0116.jpg

Шулятьєва О.В.

Мовленнєвий розвиток.

(образотворча діяльність, ліплення)

«Перша квіточка весни»

МЕТА:

- доповнювати уявлення дітей про природу рідного краю, дати поняття про першу весняну квітку – підсніжник;

- поповнювати словниковий запас вихованців словами – ознаками та словами – діями;

- вправляти малят в узгодженні іменників із прийменниками;

- удосконалювати зорову та слухову увагу;

- продовжувати вчити малят запам’ятовувати та виразно розповідати невеличкі віршики;

- закріпити знання про зовнішній вигляд підсніжника під час ліплення з пластиліну стебла і листочків для квіточки та приєднання до стебла «квіточки» пелюстки з насіння гарбуза;

- розвивати під час ліплення дрібну мускулатуру пальців рук;

- виховувати дбайливе ставлення до живої природи та естетичний смак.

МАТЕРІАЛ:

- сюжетна картинка «Надійшла весна чудова - розбудила все навколо»;

- склянка з живими підсніжниками;

- дощечки для ліплення;

- пластилін зеленого кольору;

- трубочки коктельні;

- гарбузове насіння.

/Files/images/vesna2015/DSC_03189.jpg

/Files/images/vesna2015/DSC_0319.jpg

Художньо – естетичний розвиток.

(образотворча діяльність, аплікація)

/Files/images/vesna2015/DSC_045308.jpg

«Великодній кошик»

МЕТА:

- ознайомити дітей зі святом Великодня;

- дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята;

- розвивати бажання брати активну участь у підготовці до свята;

- розвивати логічне мислення, почуття ритму та кольору;

- виховувати любов до народних свят, повагу до традицій;

- виховувати самостійність та охайність у роботі.

МАТЕРІАЛИ: ватман (салатового кольору)з готовою наклеєною корзиною, заготовки з картону у вигляді крашанок (червоного, жовтого та синього кольорів), гофрований папір коричневого кольору, манна крупа, заготовки з паперу квіточок та листочків для прикрашання писанок, пензлики, клей, серветки.

/Files/images/vesna2015/DSC_00309.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_00311.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_550314.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_03413.jpg

/Files/images/vesna2015/DSC_03216.jpg

Дидактична гра «Знайди свій колір.

МЕТА:

- навчати дітей діяти за вказівкою вихователя;

- знаходити відповідну геометричну фігуру, враховуючи при цьому колір;

- виховувати увагу, зосередженість, вміння мислити.

МАТЕРІАЛИ: нагрудники для дітей із зображенням різних площинних геометричних фігур, які мають різні кольори (круг, квадрат, трикутник), та картки із зображенням тих самих фігур, що й на нагрудниках.

/Files/images/vesna2015/DSC_06323.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_60322.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_036624.jpg


ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(екологічне виховання) та пошуково-дослідницької діяльності з теми
"ВОДА - СІК ЖИТТЯ"
в старшій логопедичній групі №5
вихователь Клименчук Г.Г.

То тверда, а то м’яка,
Та здебільшого рідка.
То нечутна, то шумить,
Як нема її - біда!
Люди звуть її .../вода/

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0005.jpg

А яка ж вода на смак?
Покуштує дітвора.
Ця водичка чарівна-
Має різний смак вона.

Різні фарби розмішаєм,
Водиці колір визначаєм.

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0012.jpg

Подивіться - дивина:
Вода не тільки рідина.
Вона буває ще й тверда,
І звичайно - парова!


ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
"Вовчі каверзи в зимовому лісі"
в старшій логопедичній групі №5
вихователь Пащенко Н.О.

/Files/images/veresen2015/DSC_0039.jpg

КОНСПЕКТ

інтегрованого заняття

(ознайомлення з навколишнім середовищем, екологічне виховання, музичне виховання, підготовка руки до письма, образотворча діяльність : ниткографія; голіко-математичний розвиток).

Вовчі каверзи в зимовому лісі.

Програмовий зміст: за мотивами повісті А.Давидова «Озивайко».

Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливих ігрових вправ, удосконалювати координованість рухів, розвивати вміння рухатись під музику, розвивати дрібну моторику рук (цинкографія).

Художньо естетичний розвиток: розвивати естетичний смак, уміння помічати красу навколишнього середовища; відчуття ритму, темпу.

Креативний розвиток: розвивати творчі навички під час роботи з нитками (ниткографія), розвивати фантазію, творчу ініціативу дітей.

Обладнання:

● картина «Зимовий ліс»;

● ведмідь у берлозі;

● їжак у нірці;

● лисичка;

● білочка;

● зайчик;

● вовк;

● сорока;

● морка (7шт);

● капуста (2шт)

● бочка меду;

● яблучка;

● дві фортеці;

● грибочки;

● рибка;

● лось;

● магнітні математичні знаки >, < , =? Цифри;

● сніжки;

● магнітна дошка.

Хід заняття: історія про Вовка та Озивайка.

Вихователь: Сьогодні ми прийшли в ліс не з пустими руками. Але з початку давайте розшукаємо (розмістимо) мешканців зимового лісу на цій картині. Давайте спочатку знайдемо місце для тих тварин, які взимку сплять:

- Ведмедик де спить?

Діти: - у берлозі.

Вихователь: ведмедика розмістимо біля меншого дерева, с правої сторони. А в берліг йому поставимо те, що він найбільше любить – бочку меду.

Вихователь: - Їжачок де сить?

Діти: у нірці (норі)

Вихователь: Його нірку розмістимо під кущиком. Покладемо їжачку яблучок, кожен по одному. Щоб взнати скільки потрібно їжачку яблучок, треба розв’язати приклад : 2+2=…

Тепер дізнаємось про тварин, які взимку ведуть активний спосіб життя.

Зайчик. Розмістимо за ялинкою. Чому ми не бачимо зайчика?

Бо він змінив колір шубки. Взимку зайчик білий!

А що ми приготували для зайчика? Так – моркву! Зайчику ми покладемо 5+2= … морквинки.

Білочка де живе?

Діти: у дуплі.

Вихователь: дупло у неї тепле, затишне. У дупло ми покладемо сушені грибочки. Щоб взнати скільки білочці потрібно грибів. Ми розв’яжемо приклад: 3+2=…

Лисичка де живе?

Діти: у норі.

Вихователь: перед норою покладемо рибку. Щоб взнати скільки лисичці необхідно рибки, ми повинні розв’язати приклад; 4+2=…

А що ми запропонуємо Вовчику злому, щоб він став добрішим?

Давайте напишемо графічний диктант. І те, що у вас вийде – подаруємо Вовчику.

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0107.jpg

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0150.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0119.jpg

Графічний диктант.
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0145.jpg

Ниткографія.
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0121.jpg

ЗАГАДКИ ПРО ТВАРИН.

Рудий м’ячик вправно скаче з гілочки на гілочу.
- То не м’ячик, - кажуть діти, - ми впізнали (білку)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0130.jpg

Клишоногий, волохатий, влітку спритний та завзятий.
Ну а взимку - лежебока, у берлозі гріє боки (ведмідь)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0132.jpg

Вдалині посеред ночі
Засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
Морозець біжить по шкірі... (вовк)
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0134.jpg

Хвіст куценький, довгі вуха, має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий, ну а взимку - теплий білий.(зайчик)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0140.jpg

.

Я колючий, мов будяк,
А зовуть мене (їжак)



/Files/images/vdzanyattya/DSC_0136.jpg

До пухнатого хвоста личить шубка їй руда.
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати (лисиця)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0138.jpg

Не олень, хоча й рогатий,
В нього роги - як лопати.
Хто ж це? Здогадався хтось?
Це великий, дужий... (лось)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0142.jpg


Ця свиня щетину має,
В лісі жолуді шукає.
Хижий, лютий пан іклан
Називається ...(кабан)
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0144.jpg

.

Щось звірята зажурились. Давайте їм покажемо як можна розважатись взимку і не замерзнути.
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0128.jpg


ТЕМАТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
старша група №14
вихователь Трещило О.С.

Ознайомлення з довкіллям.
Вивчаємо букву "Т"

/Files/images/veresen2015/Изображение 004.jpg

На чому ми подорожуємо.
Буква "Т".
Програмовий зміст: активізувати та збагатити словник дітей назвами різних видів транспорту (повітряний. наземний, водний), транспорту спеціального призначення. Вчити складати короткий опис машин спеціального призначення.
Закріпляти правила дорожнього руху для пішоходів та водіїв.
Вправляти у друкуванні слів "ТОРТ", "КІТ", "КАТЕР", складанні звукових моделей слів, читанні складів та слів з буквою "Т".
Виконувати аплікацію "Святковий торт".

Матеріали: картина "Транспорт", макет вулиці із знаками дорожнього руху, картки з альбому "Транспорт", посібник Л.Шелестової "Вчимося читати", ножиці, клей, наліпки, прості олівці.

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0053 копия.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0059.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0061.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0079.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0076.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0077.jpg

.

Кiлькiсть переглядiв: 27266

Коментарi

  • Canadianneich

    2018-02-10 23:19:47

    This site certainly has all of the info I needed about this subject and didn't know who to ask. [url=http://canadianpharmacymsn.com/]online pharmacies canada[/url] canadian pharmacy uk delivery canadian drugs...

  • CanadaFeW

    2018-02-10 23:03:45

    Good day! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy reading your blog posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same subjects? Thank you! [url=http://canadianpharmacyntx.com/]canada drug[/url] discount canadian pharmacies canadian pharmacy viagra...

  • Paydayloan

    2018-02-10 22:40:19

    best payday loan lenders loans online loans online direct [url=https://loansonline.shop]loans online[/url]...

  • JamesAvect

    2018-02-10 22:23:20

    free xxx webcams porn webcams bbw webcams [url=https://freexxxwebcams.webcam]erotic sex chat[/url] sex chat sex chat room adult webcam sites [url=https://sexchat.cricket]xxx web cams[/url] online payday advance loan loans online instant approval online payday loans for bad credit [url=https://onlinepaydayloansforbadcredit.bid]bad credit payday loans direct lenders[/url]...

  • Nerusulmn

    2018-02-10 21:54:23

    These cytokines can temper LTP subvention, a handle that underlies physiological imagination functions such as learning and memory. The regional and cellular patterns of induction of rabid molecules and their time course of activation and tenacity in percipience web appear to depend on the nature of CNS injury. It contains 0 calories and is an appetency drug [url=http://rodriguezrodriguez.com/writing/content/chapter2/article8/]safe 10 mg provera[/url] menstrual 1 day period. The foster caring on these children also has the responsibility to certify buffer at all stages of the scrutinize process...

  • CanadaFeW

    2018-02-10 21:48:39

    Hello! Would you mind if I share your blog with my zynga group? There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks [url=http://canadianpharmacyntx.com/]buy prescription drugs from canada[/url] canada pharmacies online canadian pharmacies online prescriptions...

  • Pay To Do Homework

    2018-02-10 20:53:50

    essay writing cheap essay writing essay writing [url=https://essaywriting.us.com]essay writing[/url]...

  • JamesAvect

    2018-02-10 20:38:22

    buying research papers online helping with homework help in assignment [url=https://commonapplicationessayprompts.science]writing a research paper conclusion[/url] cash loans money loan quick loans 100 approval [url=https://samedaypaydayloansonline.bid]fast cash loans with no credit check[/url] advance payday loans payday advance same day loan [url=https://advancepaydayloans.cricket]advance payday loans[/url] direct lenders online loans cash advance loan payday advance loan [url=https://cashadvanceloan...

  • Canadianneich

    2018-02-10 19:26:48

    You made some good points there. I looked on the web for more info about the issue and found most people will go along with your views on this web site. [url=http://canadianpharmacymsn.com/]northwestpharmacy[/url] canadian pharmacy no prescription list of reputable canadian pharmacies...

  • Write My Papers

    2018-02-10 17:42:11

    homework help online can you do my homework help with homework [url=https://homeworkhelp.us.com]college homework help[/url]...