Мета: збагатити знання дітей про калину, як рослинний народний символ України. Вчити дітей композиційно правильно розташовувати зображення ягід калини на ватмані, з допомогою техніки пальчикового малювання.
Прикрашати гілочки снігом, елементами за допомогою техніки аплікації (рваним, зібганим папером).
Розвивати дрібну моторику рук, уяву, пам’ять.
Виховувати любов до рідного краю, його традицій, бережне ставлення до природи та художній смак.
.
Програмовий зміст: навчати дітей розглядати картину; вдосконалювати навички відповідати на запитання за змістом картини простими реченнями; продовжувати вчити виконувати танцювальні рухи за показом вихователя. Навчити дітей виділяти частини тіла птаха (тулуб, голова, хвіст, лапи) та малювати їх за допомогою долоні, пальчиків пальчиковими фарбами. Розвивати мовлення, пам'ять, творчість, фантазію. Виховувати доброзичливість, акуратність, чуття радості від виконаної роботи.
Матеріал: кошик, яйце з пап’є – маше, курча – іграшка, картина ”Півник із сім’єю”, пальчикові фарби, вологі серветки.
Хід заняття:
- Діти, подивіться, який кошик я сьогодні знайшла в групі. Що тут лежить? (Яйце). Ви чуєте, звідти хтось стукає?
- Я загадаю вам загадку музичну. Спробуйте відгадати.
Пісня – загадка “Курчатко”
Тук – тук – тук!
Несміливий чути стук.
Це з яєчка, мов із хатки,
Проклювалося … (Курчатко).
- Воно чомусь засумувало і хоче знайти свою маму. Давайте йому допоможемо (розглядають картину).
- Хто співав на подвір’ї?
- Як ви думаєте, як співає півник?
- Хто зображений на картині біля мами курочки?
- Скільки курчат? Якого вони кольору?
- Подивіться, як зраділо курчатко, знайшовши свою маму. Курчатка принесли фарби. Подивіться на нашій дошці з’явився півник – тато, але кого не вистачає на нашому малюнку? (Курчаток)
- Намалюємо курчаток за допомогою долоньок та фарб, а дзьобик домалюємо пензликом.
(Вихователь показує послідовність малювання курчатка).
- Самостійна робота дітей (колективно) біля дошки з малюнком; індивідуальна допомога дітям при малюванні.
- Які ж гарні у нас курчатка. Зараз ви всі станете курчатками. (дітям одягти відповідні шапочки).
Вони виконують танок курчаток під музичний супровід.
Підготувала вихователь Лифенко О. М.
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами більше, менше, порівну; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання геометричних фігур, кольорів. Навчити складати квіти з окремих частин; розвивати вміння працювати в парах, фантазію, естетичний смак. Виховувати уміння бачити красу навколишнього світу.
Матеріал: сова, сорока, квіти зі збірними пелюстками різного кольору; метелики; цифри від 1 до 3; елементи квітів для кожної дитини (стебло, листочки, пелюстки); 1\2 білого аркуша, клей, пензлики, клейонки, серветки.
Хід заняття:
- Діти, ви любите подорожувати? Тож сьогодні ми з вами вирушимо до лісу.
- Яка зараз пора року? (Весна) А весною, я знаю, в лісі надзвичайно красиво, мов у казці. Ой, хто це? Це ж сова-мудра голова. Вона оберігає казковий ліс і нікого до нього не пускає. Сова підказує, що в скриньці у неї є пелюстки від квіточок. Зараз нам потрібно дібрати пелюстки до квітів за кольором.
Дидактична гра “Добери пелюстку до квітки”
- Які гарні квіти! Ви відчуваєте, який у них аромат? А тепер по порядку порахуйте, скільки тут квітів.
- Якого кольору квітка третя? Яка за порядком синя квітка? Навколо квітів літають метелики. Як ви гадаєте, чого більше – квітів чи метеликів?
- Як же нам перевірити? Давайте покладемо кожного метелика на квітку такого ж кольору, як і метелик.
- Скільки їх? (порівну, по три)
(Вихователь забирає одного метелика)
- А тепер – чого більше? На скільки? Чому?
Читання вірша “Весняна пісенька” О. Пчілки
- Які весняні квіти ми з вами бачили?
Проводимо мотивацію: “Зробимо гарні весняні квіти, щоб прикрасити нашу групову кімнату”.
(Вихователь показує послідовність розміщення і наклеювання квітів (стебло, листочки, серединка, пелюстки).
Закріпити вміння наклеювання й охайно користуватися клеєм.
- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя дітям при розміщенні квітів на аркуші паперу.
- Сова хвалить діток (розглядання й обговорення робіт). Етюд “Я - квітка” наприкінці заняття.
МЕТА:
- доповнювати уявлення дітей про природу рідного краю, дати поняття про першу весняну квітку – підсніжник;
- поповнювати словниковий запас вихованців словами – ознаками та словами – діями;
- вправляти малят в узгодженні іменників із прийменниками;
- удосконалювати зорову та слухову увагу;
- продовжувати вчити малят запам’ятовувати та виразно розповідати невеличкі віршики;
- закріпити знання про зовнішній вигляд підсніжника під час ліплення з пластиліну стебла і листочків для квіточки та приєднання до стебла «квіточки» пелюстки з насіння гарбуза;
- розвивати під час ліплення дрібну мускулатуру пальців рук;
- виховувати дбайливе ставлення до живої природи та естетичний смак.
МАТЕРІАЛ:
- сюжетна картинка «Надійшла весна чудова - розбудила все навколо»;
- склянка з живими підсніжниками;
- дощечки для ліплення;
- пластилін зеленого кольору;
- трубочки коктельні;
- гарбузове насіння.
МЕТА:
- ознайомити дітей зі святом Великодня;
- дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята;
- розвивати бажання брати активну участь у підготовці до свята;
- розвивати логічне мислення, почуття ритму та кольору;
- виховувати любов до народних свят, повагу до традицій;
- виховувати самостійність та охайність у роботі.
МАТЕРІАЛИ: ватман (салатового кольору)з готовою наклеєною корзиною, заготовки з картону у вигляді крашанок (червоного, жовтого та синього кольорів), гофрований папір коричневого кольору, манна крупа, заготовки з паперу квіточок та листочків для прикрашання писанок, пензлики, клей, серветки.
МЕТА:
- навчати дітей діяти за вказівкою вихователя;
- знаходити відповідну геометричну фігуру, враховуючи при цьому колір;
- виховувати увагу, зосередженість, вміння мислити.
МАТЕРІАЛИ: нагрудники для дітей із зображенням різних площинних геометричних фігур, які мають різні кольори (круг, квадрат, трикутник), та картки із зображенням тих самих фігур, що й на нагрудниках.
То тверда, а то м’яка,
Та здебільшого рідка.
То нечутна, то шумить,
Як нема її - біда!
Люди звуть її .../вода/
А яка ж вода на смак?
Покуштує дітвора.
Ця водичка чарівна-
Має різний смак вона.
Різні фарби розмішаєм,
Водиці колір визначаєм.
Подивіться - дивина:
Вода не тільки рідина.
Вона буває ще й тверда,
І звичайно - парова!
ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
"Вовчі каверзи в зимовому лісі"
в старшій логопедичній групі №5
вихователь Пащенко Н.О.
Програмовий зміст: за мотивами повісті А.Давидова «Озивайко».
Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливих ігрових вправ, удосконалювати координованість рухів, розвивати вміння рухатись під музику, розвивати дрібну моторику рук (цинкографія).
Художньо естетичний розвиток: розвивати естетичний смак, уміння помічати красу навколишнього середовища; відчуття ритму, темпу.
Креативний розвиток: розвивати творчі навички під час роботи з нитками (ниткографія), розвивати фантазію, творчу ініціативу дітей.
Обладнання:
● картина «Зимовий ліс»;
● ведмідь у берлозі;
● їжак у нірці;
● лисичка;
● білочка;
● зайчик;
● вовк;
● сорока;
● морка (7шт);
● капуста (2шт)
● бочка меду;
● яблучка;
● дві фортеці;
● грибочки;
● рибка;
● лось;
● магнітні математичні знаки >, < , =? Цифри;
● сніжки;
● магнітна дошка.
Хід заняття: історія про Вовка та Озивайка.
Вихователь: Сьогодні ми прийшли в ліс не з пустими руками. Але з початку давайте розшукаємо (розмістимо) мешканців зимового лісу на цій картині. Давайте спочатку знайдемо місце для тих тварин, які взимку сплять:
- Ведмедик де спить?
Діти: - у берлозі.
Вихователь: ведмедика розмістимо біля меншого дерева, с правої сторони. А в берліг йому поставимо те, що він найбільше любить – бочку меду.
Вихователь: - Їжачок де сить?
Діти: у нірці (норі)
Вихователь: Його нірку розмістимо під кущиком. Покладемо їжачку яблучок, кожен по одному. Щоб взнати скільки потрібно їжачку яблучок, треба розв’язати приклад : 2+2=…
Тепер дізнаємось про тварин, які взимку ведуть активний спосіб життя.
Зайчик. Розмістимо за ялинкою. Чому ми не бачимо зайчика?
Бо він змінив колір шубки. Взимку зайчик білий!
А що ми приготували для зайчика? Так – моркву! Зайчику ми покладемо 5+2= … морквинки.
Білочка де живе?
Діти: у дуплі.
Вихователь: дупло у неї тепле, затишне. У дупло ми покладемо сушені грибочки. Щоб взнати скільки білочці потрібно грибів. Ми розв’яжемо приклад: 3+2=…
Лисичка де живе?
Діти: у норі.
Вихователь: перед норою покладемо рибку. Щоб взнати скільки лисичці необхідно рибки, ми повинні розв’язати приклад; 4+2=…
А що ми запропонуємо Вовчику злому, щоб він став добрішим?
Давайте напишемо графічний диктант. І те, що у вас вийде – подаруємо Вовчику.
Графічний диктант.
Ниткографія.
ЗАГАДКИ ПРО ТВАРИН.
Рудий м’ячик вправно скаче з гілочки на гілочу.
- То не м’ячик, - кажуть діти, - ми впізнали (білку)
Клишоногий, волохатий, влітку спритний та завзятий.
Ну а взимку - лежебока, у берлозі гріє боки (ведмідь)
Вдалині посеред ночі
Засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
Морозець біжить по шкірі... (вовк)
Хвіст куценький, довгі вуха, має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий, ну а взимку - теплий білий.(зайчик)
.
Я колючий, мов будяк,
А зовуть мене (їжак)
До пухнатого хвоста личить шубка їй руда.
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати (лисиця)
Не олень, хоча й рогатий,
В нього роги - як лопати.
Хто ж це? Здогадався хтось?
Це великий, дужий... (лось)
Ця свиня щетину має,
В лісі жолуді шукає.
Хижий, лютий пан іклан
Називається ...(кабан)
.
Щось звірята зажурились. Давайте їм покажемо як можна розважатись взимку і не замерзнути.
На чому ми подорожуємо.
Буква "Т".
Програмовий зміст: активізувати та збагатити словник дітей назвами різних видів транспорту (повітряний. наземний, водний), транспорту спеціального призначення. Вчити складати короткий опис машин спеціального призначення.
Закріпляти правила дорожнього руху для пішоходів та водіїв.
Вправляти у друкуванні слів "ТОРТ", "КІТ", "КАТЕР", складанні звукових моделей слів, читанні складів та слів з буквою "Т".
Виконувати аплікацію "Святковий торт".
Матеріали: картина "Транспорт", макет вулиці із знаками дорожнього руху, картки з альбому "Транспорт", посібник Л.Шелестової "Вчимося читати", ножиці, клей, наліпки, прості олівці.
.
Getting A Loan
2018-02-10 13:56:29loans online lending com loans online [url=https://loansonline.us.com]payday loans online[/url]...
JamesAvect
2018-02-10 13:33:32erotic chat rooms adult chats free chat rooms [url=https://freechatrooms.bid]chat rooms[/url] live cams online fucking best webcams [url=https://liveporncams.webcam]sex web cam[/url] easy payday loan easy payday loan paydayloans [url=https://bestpaydayloan.cricket]best payday loan[/url]...
JamesAvect
2018-02-10 13:27:45best payday loans online spotloan installment loans no credit check [url=https://easypaydayloansonline.science]easy payday loans[/url] college application essay help on essay help writing dissertation [url=https://collegeapplicationessay.bid]college essay help[/url] quick loan payday loan installment loans no credit check [url=https://moneyloan.trade]installment loans no credit check[/url] pay someone to do your homework research papers help research writing [url=https://researchwriting.stream]research paper[/url] free adult web cam adult cam sites adult webcams [url=https://adultcamsites...
JamesAvect
2018-02-10 12:27:36research papers research paper psychology essays [url=https://researchwriting.stream]math homework doer[/url] sex chat cam free webcam sex free sex webcam [url=https://freewebcamsex.stream]free webcam sex chat[/url] dissertation writing assistance research paper research essay [url=https://researchessay.bid]research essay[/url] online sex chat free xxx webcams cam sites [url=https://camsites.cricket]cam sites[/url]...
Best Essay Writer
2018-02-10 12:18:36research essay research essay research essay [url=https://researchessay.us.com]essay fixer online[/url]...
CanadaFeW
2018-02-10 11:45:13I just could not leave your site prior to suggesting that I extremely loved the standard information an individual provide for your visitors? Is going to be back regularly in order to check up on new posts [url=http://canadianpharmacyntx.com/]canada pharmacies online prescriptions[/url] discount canadian pharmacies legitimate canadian mail order pharmacies...
LarsonMozy
2018-02-10 11:25:37In condensation, the DAN network (composed of FEF and IPS/SPL cortical regions) has been shown to be involved in directing distinction to spatial processing, and the VAN (composed of TPJ and IFG cortical regions) is an additional component activated in totalling to DAN in the invalid of unexpected but target-relevant stimuli appearing in an unattended district in the visual field. Accord routine pre- and postoperative tribulation during inguinal hernia surgical vamp, including adolescent and forefathers upbringing to relieve anxiety...
Custom Essays
2018-02-10 11:10:50critical thinking problem solving do my paper best essay writing service review [url=https://writemypaper.us.com]college paper[/url]...
JamesAvect
2018-02-10 10:47:47free chat rooms free adult chat free chat rooms [url=https://freechatrooms.webcam]erotic chat rooms[/url] help me to write an essay essay online online essay [url=https://buyessayonline.cricket]online essay[/url] direct payday loan lenders payday loans online direct lender payday loans [url=https://easyonlinepaydayloans.bid]no credit check lenders only[/url] college paper college essays managerial accounting assignment help [url=https://collegepaper.trade]buy term papers online[/url] writing my essay pre calc homework help writing my essay [url=https://essaywriting...
JamesAvect
2018-02-10 10:45:59direct lenders of loans direct online lenders best payday loan online [url=https://onlineloansdirectlenders.stream]online loans direct lenders[/url] college essay prompts essay writing service argument essay [url=https://collegeessayprompts.trade]college essays[/url] payday loans bad credit bad credit payday loans cash loans no credit check [url=https://paydaybadcreditloan.bid]cash loan advance[/url] payday loan direct lenders payday lenders direct direct payday loan lenders [url=https://directpaydayloanlenders...