• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ТЕМАТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

=

Конспект

заняття по ознайомленню з соціумом

( українознавство)

з використанням пісочної терапії

з теми:

«Знайома казочка на новий лад»

"КОЛОБОК"

(молодший дошкільний вік)

Розробила вихователь ДНЗ № 1 «Веснянка»

Клименчук Галина Геннадіївна



Конспект

заняття з пізнавального та

художньо – естетичного розвитку

( пошуково – дослідницька діяльність)

для середнього дошкільного віку:

« Біле диво»

Розробила вихователь ДНЗ № 1 «Веснянка»

Клименчук Галина Геннадіївна

 Веснянка/Files/images/foto/foto32/f12/100_8148.jpg





Конспект комбінованого заняття для дітей молодшого дошкільного віку (4й рік життя).


Розробила вихователь ДНЗ №1 "Веснянка" Міщенко Ірина Станіславівна.

В ГОСТЯХ У КАЗКИ.


/Files/images/DSC_0116.jpg

ШУЛЯТЬЄВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0087.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0090.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0085.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0094.jpg

/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0089.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0097.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0095.jpg


Художньо – естетичний розвиток.

Образотворча діяльність малювання з елементами аплікації.

Тема: «Кетяги калини».

Мета: збагатити знання дітей про калину, як рослинний народний символ України. Вчити дітей композиційно правильно розташовувати зображення ягід калини на ватмані, з допомогою техніки пальчикового малювання.

Прикрашати гілочки снігом, елементами за допомогою техніки аплікації (рваним, зібганим папером).

Розвивати дрібну моторику рук, уяву, пам’ять.

Виховувати любов до рідного краю, його традицій, бережне ставлення до природи та художній смак.

/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0101.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0107.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0113.jpg/Files/images/tematichn_zanyattya/DSC_0116.jpg


./Files/images/zima2015/DSC_0046.jpg

Лифенко О.М.


Інтегроване заняття: мовленнєвий розвиток

+ художньо-естетичний розвиток

(образотворча діяльність: малювання)

молодший дошкільний вік – 4-й рік життя

“Ще курчатка маленькі та як сонечко жовтенькі”

Програмовий зміст: навчати дітей розглядати картину; вдосконалювати навички відповідати на запитання за змістом картини простими реченнями; продовжувати вчити виконувати танцювальні рухи за показом вихователя. Навчити дітей виділяти частини тіла птаха (тулуб, голова, хвіст, лапи) та малювати їх за допомогою долоні, пальчиків пальчиковими фарбами. Розвивати мовлення, пам'ять, творчість, фантазію. Виховувати доброзичливість, акуратність, чуття радості від виконаної роботи.

Матеріал: кошик, яйце з пап’є – маше, курча – іграшка, картина ”Півник із сім’єю”, пальчикові фарби, вологі серветки.

/Files/images/zima2015/DSC_0251.jpg

Хід заняття:

- Діти, подивіться, який кошик я сьогодні знайшла в групі. Що тут лежить? (Яйце). Ви чуєте, звідти хтось стукає?

- Я загадаю вам загадку музичну. Спробуйте відгадати.

Пісня – загадка “Курчатко”

Тук – тук – тук!

Несміливий чути стук.

Це з яєчка, мов із хатки,

Проклювалося … (Курчатко).

- Воно чомусь засумувало і хоче знайти свою маму. Давайте йому допоможемо (розглядають картину).

- Хто співав на подвір’ї?

- Як ви думаєте, як співає півник?

- Хто зображений на картині біля мами курочки?

- Скільки курчат? Якого вони кольору?

- Подивіться, як зраділо курчатко, знайшовши свою маму. Курчатка принесли фарби. Подивіться на нашій дошці з’явився півник – тато, але кого не вистачає на нашому малюнку? (Курчаток)

- Намалюємо курчаток за допомогою долоньок та фарб, а дзьобик домалюємо пензликом.

(Вихователь показує послідовність малювання курчатка).

- Самостійна робота дітей (колективно) біля дошки з малюнком; індивідуальна допомога дітям при малюванні.

- Які ж гарні у нас курчатка. Зараз ви всі станете курчатками. (дітям одягти відповідні шапочки).

Вони виконують танок курчаток під музичний супровід.

Підготувала вихователь Лифенко О. М.

/Files/images/zima2015/DSC_0252.jpg


Інтегроване заняття: пізнавальний розвиток

(математична сенсорика + художньо-естетичний розвиток (аплікація))

(молодший дошкільний вік – 4-й рік життя)

“На зустріч із весною”

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами більше, менше, порівну; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання геометричних фігур, кольорів. Навчити складати квіти з окремих частин; розвивати вміння працювати в парах, фантазію, естетичний смак. Виховувати уміння бачити красу навколишнього світу.

Матеріал: сова, сорока, квіти зі збірними пелюстками різного кольору; метелики; цифри від 1 до 3; елементи квітів для кожної дитини (стебло, листочки, пелюстки); 1\2 білого аркуша, клей, пензлики, клейонки, серветки.

Хід заняття:

- Діти, ви любите подорожувати? Тож сьогодні ми з вами вирушимо до лісу.

- Яка зараз пора року? (Весна) А весною, я знаю, в лісі надзвичайно красиво, мов у казці. Ой, хто це? Це ж сова-мудра голова. Вона оберігає казковий ліс і нікого до нього не пускає. Сова підказує, що в скриньці у неї є пелюстки від квіточок. Зараз нам потрібно дібрати пелюстки до квітів за кольором.

Дидактична гра “Добери пелюстку до квітки”

/Files/images/zima2015/DSC_0253.jpg

- Які гарні квіти! Ви відчуваєте, який у них аромат? А тепер по порядку порахуйте, скільки тут квітів.

- Якого кольору квітка третя? Яка за порядком синя квітка? Навколо квітів літають метелики. Як ви гадаєте, чого більше – квітів чи метеликів?

- Як же нам перевірити? Давайте покладемо кожного метелика на квітку такого ж кольору, як і метелик.

- Скільки їх? (порівну, по три)

(Вихователь забирає одного метелика)

- А тепер – чого більше? На скільки? Чому?

Читання вірша “Весняна пісенька” О. Пчілки

- Які весняні квіти ми з вами бачили?

Проводимо мотивацію: “Зробимо гарні весняні квіти, щоб прикрасити нашу групову кімнату”.

(Вихователь показує послідовність розміщення і наклеювання квітів (стебло, листочки, серединка, пелюстки).
Закріпити вміння наклеювання й охайно користуватися клеєм.

- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя дітям при розміщенні квітів на аркуші паперу.

- Сова хвалить діток (розглядання й обговорення робіт). Етюд “Я - квітка” наприкінці заняття.

/Files/images/zima2015/DSC_0256.jpg

/Files/images/zima2015/DSC_0245.jpg/Files/images/zima2015/DSC_0246.jpg

/Files/images/zima2015/DSC_0250.jpg



/Files/images/DSC_0116.jpg

Шулятьєва О.В.

Мовленнєвий розвиток.

(образотворча діяльність, ліплення)

«Перша квіточка весни»

МЕТА:

- доповнювати уявлення дітей про природу рідного краю, дати поняття про першу весняну квітку – підсніжник;

- поповнювати словниковий запас вихованців словами – ознаками та словами – діями;

- вправляти малят в узгодженні іменників із прийменниками;

- удосконалювати зорову та слухову увагу;

- продовжувати вчити малят запам’ятовувати та виразно розповідати невеличкі віршики;

- закріпити знання про зовнішній вигляд підсніжника під час ліплення з пластиліну стебла і листочків для квіточки та приєднання до стебла «квіточки» пелюстки з насіння гарбуза;

- розвивати під час ліплення дрібну мускулатуру пальців рук;

- виховувати дбайливе ставлення до живої природи та естетичний смак.

МАТЕРІАЛ:

- сюжетна картинка «Надійшла весна чудова - розбудила все навколо»;

- склянка з живими підсніжниками;

- дощечки для ліплення;

- пластилін зеленого кольору;

- трубочки коктельні;

- гарбузове насіння.

/Files/images/vesna2015/DSC_03189.jpg

/Files/images/vesna2015/DSC_0319.jpg

Художньо – естетичний розвиток.

(образотворча діяльність, аплікація)

/Files/images/vesna2015/DSC_045308.jpg

«Великодній кошик»

МЕТА:

- ознайомити дітей зі святом Великодня;

- дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята;

- розвивати бажання брати активну участь у підготовці до свята;

- розвивати логічне мислення, почуття ритму та кольору;

- виховувати любов до народних свят, повагу до традицій;

- виховувати самостійність та охайність у роботі.

МАТЕРІАЛИ: ватман (салатового кольору)з готовою наклеєною корзиною, заготовки з картону у вигляді крашанок (червоного, жовтого та синього кольорів), гофрований папір коричневого кольору, манна крупа, заготовки з паперу квіточок та листочків для прикрашання писанок, пензлики, клей, серветки.

/Files/images/vesna2015/DSC_00309.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_00311.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_550314.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_03413.jpg

/Files/images/vesna2015/DSC_03216.jpg

Дидактична гра «Знайди свій колір.

МЕТА:

- навчати дітей діяти за вказівкою вихователя;

- знаходити відповідну геометричну фігуру, враховуючи при цьому колір;

- виховувати увагу, зосередженість, вміння мислити.

МАТЕРІАЛИ: нагрудники для дітей із зображенням різних площинних геометричних фігур, які мають різні кольори (круг, квадрат, трикутник), та картки із зображенням тих самих фігур, що й на нагрудниках.

/Files/images/vesna2015/DSC_06323.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_60322.jpg/Files/images/vesna2015/DSC_036624.jpg


ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(екологічне виховання) та пошуково-дослідницької діяльності з теми
"ВОДА - СІК ЖИТТЯ"
в старшій логопедичній групі №5
вихователь Клименчук Г.Г.

То тверда, а то м’яка,
Та здебільшого рідка.
То нечутна, то шумить,
Як нема її - біда!
Люди звуть її .../вода/

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0005.jpg

А яка ж вода на смак?
Покуштує дітвора.
Ця водичка чарівна-
Має різний смак вона.

Різні фарби розмішаєм,
Водиці колір визначаєм.

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0012.jpg

Подивіться - дивина:
Вода не тільки рідина.
Вона буває ще й тверда,
І звичайно - парова!


ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
"Вовчі каверзи в зимовому лісі"
в старшій логопедичній групі №5
вихователь Пащенко Н.О.

/Files/images/veresen2015/DSC_0039.jpg

КОНСПЕКТ

інтегрованого заняття

(ознайомлення з навколишнім середовищем, екологічне виховання, музичне виховання, підготовка руки до письма, образотворча діяльність : ниткографія; голіко-математичний розвиток).

Вовчі каверзи в зимовому лісі.

Програмовий зміст: за мотивами повісті А.Давидова «Озивайко».

Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливих ігрових вправ, удосконалювати координованість рухів, розвивати вміння рухатись під музику, розвивати дрібну моторику рук (цинкографія).

Художньо естетичний розвиток: розвивати естетичний смак, уміння помічати красу навколишнього середовища; відчуття ритму, темпу.

Креативний розвиток: розвивати творчі навички під час роботи з нитками (ниткографія), розвивати фантазію, творчу ініціативу дітей.

Обладнання:

● картина «Зимовий ліс»;

● ведмідь у берлозі;

● їжак у нірці;

● лисичка;

● білочка;

● зайчик;

● вовк;

● сорока;

● морка (7шт);

● капуста (2шт)

● бочка меду;

● яблучка;

● дві фортеці;

● грибочки;

● рибка;

● лось;

● магнітні математичні знаки >, < , =? Цифри;

● сніжки;

● магнітна дошка.

Хід заняття: історія про Вовка та Озивайка.

Вихователь: Сьогодні ми прийшли в ліс не з пустими руками. Але з початку давайте розшукаємо (розмістимо) мешканців зимового лісу на цій картині. Давайте спочатку знайдемо місце для тих тварин, які взимку сплять:

- Ведмедик де спить?

Діти: - у берлозі.

Вихователь: ведмедика розмістимо біля меншого дерева, с правої сторони. А в берліг йому поставимо те, що він найбільше любить – бочку меду.

Вихователь: - Їжачок де сить?

Діти: у нірці (норі)

Вихователь: Його нірку розмістимо під кущиком. Покладемо їжачку яблучок, кожен по одному. Щоб взнати скільки потрібно їжачку яблучок, треба розв’язати приклад : 2+2=…

Тепер дізнаємось про тварин, які взимку ведуть активний спосіб життя.

Зайчик. Розмістимо за ялинкою. Чому ми не бачимо зайчика?

Бо він змінив колір шубки. Взимку зайчик білий!

А що ми приготували для зайчика? Так – моркву! Зайчику ми покладемо 5+2= … морквинки.

Білочка де живе?

Діти: у дуплі.

Вихователь: дупло у неї тепле, затишне. У дупло ми покладемо сушені грибочки. Щоб взнати скільки білочці потрібно грибів. Ми розв’яжемо приклад: 3+2=…

Лисичка де живе?

Діти: у норі.

Вихователь: перед норою покладемо рибку. Щоб взнати скільки лисичці необхідно рибки, ми повинні розв’язати приклад; 4+2=…

А що ми запропонуємо Вовчику злому, щоб він став добрішим?

Давайте напишемо графічний диктант. І те, що у вас вийде – подаруємо Вовчику.

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0107.jpg

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0150.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0119.jpg

Графічний диктант.
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0145.jpg

Ниткографія.
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0121.jpg

ЗАГАДКИ ПРО ТВАРИН.

Рудий м’ячик вправно скаче з гілочки на гілочу.
- То не м’ячик, - кажуть діти, - ми впізнали (білку)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0130.jpg

Клишоногий, волохатий, влітку спритний та завзятий.
Ну а взимку - лежебока, у берлозі гріє боки (ведмідь)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0132.jpg

Вдалині посеред ночі
Засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
Морозець біжить по шкірі... (вовк)
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0134.jpg

Хвіст куценький, довгі вуха, має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий, ну а взимку - теплий білий.(зайчик)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0140.jpg

.

Я колючий, мов будяк,
А зовуть мене (їжак)



/Files/images/vdzanyattya/DSC_0136.jpg

До пухнатого хвоста личить шубка їй руда.
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати (лисиця)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0138.jpg

Не олень, хоча й рогатий,
В нього роги - як лопати.
Хто ж це? Здогадався хтось?
Це великий, дужий... (лось)

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0142.jpg


Ця свиня щетину має,
В лісі жолуді шукає.
Хижий, лютий пан іклан
Називається ...(кабан)
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0144.jpg

.

Щось звірята зажурились. Давайте їм покажемо як можна розважатись взимку і не замерзнути.
/Files/images/vdzanyattya/DSC_0128.jpg


ТЕМАТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
старша група №14
вихователь Трещило О.С.

Ознайомлення з довкіллям.
Вивчаємо букву "Т"

/Files/images/veresen2015/Изображение 004.jpg

На чому ми подорожуємо.
Буква "Т".
Програмовий зміст: активізувати та збагатити словник дітей назвами різних видів транспорту (повітряний. наземний, водний), транспорту спеціального призначення. Вчити складати короткий опис машин спеціального призначення.
Закріпляти правила дорожнього руху для пішоходів та водіїв.
Вправляти у друкуванні слів "ТОРТ", "КІТ", "КАТЕР", складанні звукових моделей слів, читанні складів та слів з буквою "Т".
Виконувати аплікацію "Святковий торт".

Матеріали: картина "Транспорт", макет вулиці із знаками дорожнього руху, картки з альбому "Транспорт", посібник Л.Шелестової "Вчимося читати", ножиці, клей, наліпки, прості олівці.

/Files/images/vdzanyattya/DSC_0053 копия.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0059.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0061.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0079.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0076.jpg/Files/images/vdzanyattya/DSC_0077.jpg

.

Кiлькiсть переглядiв: 53316

Коментарi

  • Alisa7887Non

    2017-02-07 14:58:09

    ВЛОГ: Тренировка ног перешла в тренировку рук и грудных мышц. Это лучший ВЛОГ, который я видела http://youtu.be/6MFgAKUj9LE Если ты любишь спорт и поддерживаешь ЗОЖ, юмор и приколы, то Это видео тебе очень понравится! Красивое тело, классные женские попы и большие жопы, всё есть на видео. Это всё ПОД ЖИЗНЬЮ происходит, реально ребята под ЖИЗНЬЮ. [url=http://radikal.ru][img]http://s020.radikal.ru/i713/1702/c6/7bd65527f9f0.jpg[/img][/url]...

  • MatthewStemo

    2017-02-07 12:26:10

    Keep up the good work!Essay Heaven: Reviews From Essay God It makes a great sense to read essay writing services reviews before making a decision.How Do You Find the Best Local Schools?Stressed me, Independent me, and Artistic me are also present.That is the grammar of the non plagiarized essay, the content of the non plagiarized essay, and the language. [url=https://copywritingserviceblog.wordpress.com/2017/02/06/binding-dissertation/]Binding Dissertation[/url] [url=https://academicessaysweb.wordpress...

  • JamesBlurf

    2017-02-07 12:08:31

    Howdy! [url=http://online-pharmacies.accountant/]live pharmacy ce online[/url] great website....

  • Shellie@Vut

    2017-02-07 10:51:12

    Huge natural titties blonde sheer hose screw http://goo.gl/T3EfQt...

  • JamesBlurf

    2017-02-07 05:31:24

    Hi! [url=http://online-pharmacies.accountant/]online pharmacy usa[/url] good internet site....

  • MatthewStemo

    2017-02-07 01:38:27

    You should find a way to make yours stand out.The admissions committee relies on essays to learn additional things about you such as your initiative, curiosity about the world, personal growth, willingness to take risks, ability to be self directed, motivation and ability to make the most of a situation.Find out how we work and why we offer The Best Writing Guarantee in the custom essay writing business.This surely is a great mistake.Your browser asks you whether you want to accept cookies and you declined...

  • JamesBlurf

    2017-02-06 22:11:57

    Hi! [url=http://online-pharmacies.accountant/]fioricet online pharmacy[/url] beneficial internet site....

  • Josephchupe

    2017-02-06 18:58:45

    http://forum.natalie-tours.ru/index.php?topic=92605.new#new next day delivery viagra http://www.panzergd.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=18791 metformin onset cialis generic pills http://dv-09.ru/master-svoego-dela/#comment-9077 buying viagra online forum http://mustangfreak.net/showthread.php?tid=169600 viagra for sale uk http://5680501.com/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=637758&extra= best generic levitra http://www.enviromaster.net/#comment-188004 walgreens generic levitra...

  • cheapest diazepam

    2017-02-06 18:40:08

    Wow because this is great work! Congrats and keep it up....

  • EddieRam

    2017-02-06 17:41:50

     how do i enable kindle whispernet pandora jewellery The staffer gives an example of a random hospital patient who checks in at a Fairview hospital. The patient's [url=https://www.jewelleryblarc.top/]pandora bracelets[/url] name is introduced to the system, where health care professionals can access or add to his or her medical records. If there's a hiccup somewhere within the larger IT system, Epic can often take the brunt of it. pandora jewellery pandora charms Embed this videoIf you're fortunate enough to qualify for a tax refund, what happens if that money never arrives? NBC5's Chris Coffey reports...