Мета: збагатити знання дітей про калину, як рослинний народний символ України. Вчити дітей композиційно правильно розташовувати зображення ягід калини на ватмані, з допомогою техніки пальчикового малювання.
Прикрашати гілочки снігом, елементами за допомогою техніки аплікації (рваним, зібганим папером).
Розвивати дрібну моторику рук, уяву, пам’ять.
Виховувати любов до рідного краю, його традицій, бережне ставлення до природи та художній смак.
.
Програмовий зміст: навчати дітей розглядати картину; вдосконалювати навички відповідати на запитання за змістом картини простими реченнями; продовжувати вчити виконувати танцювальні рухи за показом вихователя. Навчити дітей виділяти частини тіла птаха (тулуб, голова, хвіст, лапи) та малювати їх за допомогою долоні, пальчиків пальчиковими фарбами. Розвивати мовлення, пам'ять, творчість, фантазію. Виховувати доброзичливість, акуратність, чуття радості від виконаної роботи.
Матеріал: кошик, яйце з пап’є – маше, курча – іграшка, картина ”Півник із сім’єю”, пальчикові фарби, вологі серветки.
Хід заняття:
- Діти, подивіться, який кошик я сьогодні знайшла в групі. Що тут лежить? (Яйце). Ви чуєте, звідти хтось стукає?
- Я загадаю вам загадку музичну. Спробуйте відгадати.
Пісня – загадка “Курчатко”
Тук – тук – тук!
Несміливий чути стук.
Це з яєчка, мов із хатки,
Проклювалося … (Курчатко).
- Воно чомусь засумувало і хоче знайти свою маму. Давайте йому допоможемо (розглядають картину).
- Хто співав на подвір’ї?
- Як ви думаєте, як співає півник?
- Хто зображений на картині біля мами курочки?
- Скільки курчат? Якого вони кольору?
- Подивіться, як зраділо курчатко, знайшовши свою маму. Курчатка принесли фарби. Подивіться на нашій дошці з’явився півник – тато, але кого не вистачає на нашому малюнку? (Курчаток)
- Намалюємо курчаток за допомогою долоньок та фарб, а дзьобик домалюємо пензликом.
(Вихователь показує послідовність малювання курчатка).
- Самостійна робота дітей (колективно) біля дошки з малюнком; індивідуальна допомога дітям при малюванні.
- Які ж гарні у нас курчатка. Зараз ви всі станете курчатками. (дітям одягти відповідні шапочки).
Вони виконують танок курчаток під музичний супровід.
Підготувала вихователь Лифенко О. М.
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами більше, менше, порівну; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання геометричних фігур, кольорів. Навчити складати квіти з окремих частин; розвивати вміння працювати в парах, фантазію, естетичний смак. Виховувати уміння бачити красу навколишнього світу.
Матеріал: сова, сорока, квіти зі збірними пелюстками різного кольору; метелики; цифри від 1 до 3; елементи квітів для кожної дитини (стебло, листочки, пелюстки); 1\2 білого аркуша, клей, пензлики, клейонки, серветки.
Хід заняття:
- Діти, ви любите подорожувати? Тож сьогодні ми з вами вирушимо до лісу.
- Яка зараз пора року? (Весна) А весною, я знаю, в лісі надзвичайно красиво, мов у казці. Ой, хто це? Це ж сова-мудра голова. Вона оберігає казковий ліс і нікого до нього не пускає. Сова підказує, що в скриньці у неї є пелюстки від квіточок. Зараз нам потрібно дібрати пелюстки до квітів за кольором.
Дидактична гра “Добери пелюстку до квітки”
- Які гарні квіти! Ви відчуваєте, який у них аромат? А тепер по порядку порахуйте, скільки тут квітів.
- Якого кольору квітка третя? Яка за порядком синя квітка? Навколо квітів літають метелики. Як ви гадаєте, чого більше – квітів чи метеликів?
- Як же нам перевірити? Давайте покладемо кожного метелика на квітку такого ж кольору, як і метелик.
- Скільки їх? (порівну, по три)
(Вихователь забирає одного метелика)
- А тепер – чого більше? На скільки? Чому?
Читання вірша “Весняна пісенька” О. Пчілки
- Які весняні квіти ми з вами бачили?
Проводимо мотивацію: “Зробимо гарні весняні квіти, щоб прикрасити нашу групову кімнату”.
(Вихователь показує послідовність розміщення і наклеювання квітів (стебло, листочки, серединка, пелюстки).
Закріпити вміння наклеювання й охайно користуватися клеєм.
- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя дітям при розміщенні квітів на аркуші паперу.
- Сова хвалить діток (розглядання й обговорення робіт). Етюд “Я - квітка” наприкінці заняття.
МЕТА:
- доповнювати уявлення дітей про природу рідного краю, дати поняття про першу весняну квітку – підсніжник;
- поповнювати словниковий запас вихованців словами – ознаками та словами – діями;
- вправляти малят в узгодженні іменників із прийменниками;
- удосконалювати зорову та слухову увагу;
- продовжувати вчити малят запам’ятовувати та виразно розповідати невеличкі віршики;
- закріпити знання про зовнішній вигляд підсніжника під час ліплення з пластиліну стебла і листочків для квіточки та приєднання до стебла «квіточки» пелюстки з насіння гарбуза;
- розвивати під час ліплення дрібну мускулатуру пальців рук;
- виховувати дбайливе ставлення до живої природи та естетичний смак.
МАТЕРІАЛ:
- сюжетна картинка «Надійшла весна чудова - розбудила все навколо»;
- склянка з живими підсніжниками;
- дощечки для ліплення;
- пластилін зеленого кольору;
- трубочки коктельні;
- гарбузове насіння.
МЕТА:
- ознайомити дітей зі святом Великодня;
- дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята;
- розвивати бажання брати активну участь у підготовці до свята;
- розвивати логічне мислення, почуття ритму та кольору;
- виховувати любов до народних свят, повагу до традицій;
- виховувати самостійність та охайність у роботі.
МАТЕРІАЛИ: ватман (салатового кольору)з готовою наклеєною корзиною, заготовки з картону у вигляді крашанок (червоного, жовтого та синього кольорів), гофрований папір коричневого кольору, манна крупа, заготовки з паперу квіточок та листочків для прикрашання писанок, пензлики, клей, серветки.
МЕТА:
- навчати дітей діяти за вказівкою вихователя;
- знаходити відповідну геометричну фігуру, враховуючи при цьому колір;
- виховувати увагу, зосередженість, вміння мислити.
МАТЕРІАЛИ: нагрудники для дітей із зображенням різних площинних геометричних фігур, які мають різні кольори (круг, квадрат, трикутник), та картки із зображенням тих самих фігур, що й на нагрудниках.
То тверда, а то м’яка,
Та здебільшого рідка.
То нечутна, то шумить,
Як нема її - біда!
Люди звуть її .../вода/
А яка ж вода на смак?
Покуштує дітвора.
Ця водичка чарівна-
Має різний смак вона.
Різні фарби розмішаєм,
Водиці колір визначаєм.
Подивіться - дивина:
Вода не тільки рідина.
Вона буває ще й тверда,
І звичайно - парова!
ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
"Вовчі каверзи в зимовому лісі"
в старшій логопедичній групі №5
вихователь Пащенко Н.О.
Програмовий зміст: за мотивами повісті А.Давидова «Озивайко».
Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливих ігрових вправ, удосконалювати координованість рухів, розвивати вміння рухатись під музику, розвивати дрібну моторику рук (цинкографія).
Художньо естетичний розвиток: розвивати естетичний смак, уміння помічати красу навколишнього середовища; відчуття ритму, темпу.
Креативний розвиток: розвивати творчі навички під час роботи з нитками (ниткографія), розвивати фантазію, творчу ініціативу дітей.
Обладнання:
● картина «Зимовий ліс»;
● ведмідь у берлозі;
● їжак у нірці;
● лисичка;
● білочка;
● зайчик;
● вовк;
● сорока;
● морка (7шт);
● капуста (2шт)
● бочка меду;
● яблучка;
● дві фортеці;
● грибочки;
● рибка;
● лось;
● магнітні математичні знаки >, < , =? Цифри;
● сніжки;
● магнітна дошка.
Хід заняття: історія про Вовка та Озивайка.
Вихователь: Сьогодні ми прийшли в ліс не з пустими руками. Але з початку давайте розшукаємо (розмістимо) мешканців зимового лісу на цій картині. Давайте спочатку знайдемо місце для тих тварин, які взимку сплять:
- Ведмедик де спить?
Діти: - у берлозі.
Вихователь: ведмедика розмістимо біля меншого дерева, с правої сторони. А в берліг йому поставимо те, що він найбільше любить – бочку меду.
Вихователь: - Їжачок де сить?
Діти: у нірці (норі)
Вихователь: Його нірку розмістимо під кущиком. Покладемо їжачку яблучок, кожен по одному. Щоб взнати скільки потрібно їжачку яблучок, треба розв’язати приклад : 2+2=…
Тепер дізнаємось про тварин, які взимку ведуть активний спосіб життя.
Зайчик. Розмістимо за ялинкою. Чому ми не бачимо зайчика?
Бо він змінив колір шубки. Взимку зайчик білий!
А що ми приготували для зайчика? Так – моркву! Зайчику ми покладемо 5+2= … морквинки.
Білочка де живе?
Діти: у дуплі.
Вихователь: дупло у неї тепле, затишне. У дупло ми покладемо сушені грибочки. Щоб взнати скільки білочці потрібно грибів. Ми розв’яжемо приклад: 3+2=…
Лисичка де живе?
Діти: у норі.
Вихователь: перед норою покладемо рибку. Щоб взнати скільки лисичці необхідно рибки, ми повинні розв’язати приклад; 4+2=…
А що ми запропонуємо Вовчику злому, щоб він став добрішим?
Давайте напишемо графічний диктант. І те, що у вас вийде – подаруємо Вовчику.
Графічний диктант.
Ниткографія.
ЗАГАДКИ ПРО ТВАРИН.
Рудий м’ячик вправно скаче з гілочки на гілочу.
- То не м’ячик, - кажуть діти, - ми впізнали (білку)
Клишоногий, волохатий, влітку спритний та завзятий.
Ну а взимку - лежебока, у берлозі гріє боки (ведмідь)
Вдалині посеред ночі
Засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
Морозець біжить по шкірі... (вовк)
Хвіст куценький, довгі вуха, має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий, ну а взимку - теплий білий.(зайчик)
.
Я колючий, мов будяк,
А зовуть мене (їжак)
До пухнатого хвоста личить шубка їй руда.
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати (лисиця)
Не олень, хоча й рогатий,
В нього роги - як лопати.
Хто ж це? Здогадався хтось?
Це великий, дужий... (лось)
Ця свиня щетину має,
В лісі жолуді шукає.
Хижий, лютий пан іклан
Називається ...(кабан)
.
Щось звірята зажурились. Давайте їм покажемо як можна розважатись взимку і не замерзнути.
На чому ми подорожуємо.
Буква "Т".
Програмовий зміст: активізувати та збагатити словник дітей назвами різних видів транспорту (повітряний. наземний, водний), транспорту спеціального призначення. Вчити складати короткий опис машин спеціального призначення.
Закріпляти правила дорожнього руху для пішоходів та водіїв.
Вправляти у друкуванні слів "ТОРТ", "КІТ", "КАТЕР", складанні звукових моделей слів, читанні складів та слів з буквою "Т".
Виконувати аплікацію "Святковий торт".
Матеріали: картина "Транспорт", макет вулиці із знаками дорожнього руху, картки з альбому "Транспорт", посібник Л.Шелестової "Вчимося читати", ножиці, клей, наліпки, прості олівці.
.
Hamlaren
2017-11-21 14:33:48The arrival of the blebs is evaluated after erythema and edema imme- diately after injection, and at 24, 48, and 72 h following injection using a standardized scoring scheme (Catalogue 2). In children a subpectoral proficiency in requital for generator implantation has been described and should be considered confirmed the increased soft series coverage, improved cosme- sis, lower peril of tampering or trauma and a comparable danger of infection (Bauman et al. Darvocet-N: Propoxyphene napsylate 50 mg/APAP 325 mg [url=http://globalvillagemuseum...
PamAvect
2017-11-21 14:08:59write my essay for me write my paper for me write my paper for me [url=https://writemypaperforme.cricket]write my paper for me[/url] bad credit loans direct lenders bad credit loans direct lenders loans online no credit check [url=https://badcreditloansdirectlenders.cricket]bad credit loans direct lenders[/url] paper writing viking homework help writing my paper [url=https://paperwriting.cricket]paper writing[/url] slut cams slut cams mature cams [url=https://slutcams.webcam]slut cams[/url] payday loans lenders online payday loans no credit check pay day loan [url=https://samedayloan...
Kevinbak
2017-11-21 13:33:14у нас на интернет-блоге [url=http://www.ortodar.ru/]http://www.ortodar.ru/[/url] собран большой выбор интересных статей про здоровье....
JoeAvect
2017-11-21 11:59:54write my essay online buy essays online buy cheap essays online [url=https://essayonline.us.com]writemyessay.us.com[/url]...
Pay Day Loan
2017-11-21 11:31:17smart loan short term loans in pa short term loans [url=https://shorttermloans.us.com]100 day loans[/url]...
Umbrakwek
2017-11-21 09:46:26A thorough estimate is performed to fix on whether the child is a aspirant in requital for heart transplant. As mentioned earlier, the power supply precisely of the step II study is to discover whether the intervention has enough energy to basis over exploration in a selected popula- tion (usually those in whom conventional treatment has failed), and as such the rules governing the running of the study can be slightly devil-may-care compared to the aspect III counterpart. John constellation - Fl DUI AttorneyJohn Musca, Esq [url=http://www...
Quick Loans
2017-11-21 09:44:54quick loans quick loans personal loans quick approval [url=https://quickloans.us.com]quick payday loans[/url]...
Gamalpef
2017-11-21 08:40:26FEMS Microbiol Rev 29:987В1020 De Koning HP (2008) At all times increasing complexities of diamidine and arsenical cross defences underground in African trypanosomes. As well that, it is an extended incident of stillness', which can be regarded as a unrefracted savoir faire of the nothingness', claimed beside the Western philosophers of crazy mentioned in Chap. Next, we face at how it does this [url=http://www.villagecreekmx.com/offers/argument17/item13/]decadron 0.5mg[/url] skin care network barnet ltd...
PamAvect
2017-11-21 07:23:59instant online payday loan online payday loans instant approval loans online instant approval [url=https://onlinepaydayloansinstantapproval.loan]best payday loan online[/url] webcam sex chat webcam sex chat webcam sex chat [url=https://webcamsexchat.trade]webcam sex chat[/url] installment loans no credit check best payday loan online best payday loan online [url=https://bestpaydayloanonline.stream]online payday loan lenders[/url] term paper paper writing essay writing [url=https://paperwriting.cricket]paper writing[/url] instant loans online instant payday loans best online loans [url=https://instantpaydayloans...
PamAvect
2017-11-21 06:30:54webcam room live sex chat live sex chat [url=https://livesexchat.bid]live sex chat[/url] instant online loans bad credit payday loans direct lenders loans online instant approval [url=https://instantonlineloans.science]instant online loans[/url] easy payday loans online payday loan direct lender the best online payday loans [url=https://bestpaydayloansonline.trade]payday loans online[/url] cengage online homework custom essay writing custom essay writing [url=https://customessaywriting.webcam]help essay writing[/url] buying an essay illustration essay illustration essay [url=https://illustrationessay...