2019-11-08
З метою створення максимально безпечних умов перебування дітей у навколишньому середовищі, формування у дітей усвідомлення цінності свого життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей, предметів у ДНЗ у період з 04.11. по 08.11.2019 р. було проведено «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини», який закінчився практичним заняттям з протипожежного тренування. Метою навчання учасників навчально-виховного процесу було відпрацювання правил безпечної життєдіяльності та набуття ними практичних навичок з поведінки в умовах надзвичайної ситуації. Основні цілі та завдання практичного заняття: – практична перевірка здатності працівників ДНЗ грамотно і чітко діяти з метою захисту здоров’я та життя вихованців у надзвичайних ситуаціях; – виховання впевненості учасників навчально-виховного процесу у ефективності заходів, що проводяться цивільним захистом; – формування та розвиток у вихованців високих морально-психологічних якостей: відваги, мужності, витримки, ініціативи, спритності, здатності виконувати завдання згідно отриманих інструкцій. Під час навчання відпрацювали питання безпечної поведінки та швидких дій в умовах пожежі у приміщенні (за легендою). Працівники ДНЗ та вихованці показали вміння та правила швидкого реагування у разі виникнення надзвичайної ситуації. Була проведена попередня робота з працівниками: 1. Навчання з ЦЗ, інструктаж. За сигналом пожежної тривоги вихователі і працівники вивели дітей з приміщення. Цього дня окрім теоретичних знань вони отримали важливі практичні навички з порятунку власного життя та допомоги оточуючим у надзвичайній ситуації.
1. Підготовлено та запропоновано інформаційний та консультативний матеріал для батьківських куточків з тем:
«Батькам про правила дорожнього руху»
«Дитина та вулиця»
«Наодинці вдома»
"Свої та чужі"
2. Оформлено пам'ятки для батьків та дітей
* «Дії під час виникнення пожежі»
* «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»
* «Попередження інфекційних та кишкових захворювань дітей дошкільного віку»
3.Проведено бесіди з дітьми:
• «Що таке здоров'я»
• «Природа навколо нас»
• «Як вберегти свій будинок від пожежі»
• «Вогонь злий і добрий»
4. Використано читання літературних творів:
• Прислів’я про пожежу
• Н.Горобенко «З незнайомцями не дружи»
• О.Шуваєва «Небезпечні пригоди»
• В.Загороднюка«Його величність сірничок»
• казок «Вовк і семеро козенят», «Про вогонь», «Козенята та вогонь»
6. Проведено дидактичні ігри :
«Небезпечні предмети», «Оціни вчинок», «З електрикою дружи, але й себе бережи» , «Дорожні знаки», «Вогонь добрий - вогонь злий». «Врятуй сам себе».»Допоможемо звірятам перейти дорогу», «Веселий світлофор», «Уважним будь!»
7. Проводено рухливі ігри:
«Діти і вовк»,„ Світлофор”, «Літаки». «Зайці і вовки». «Діти в лісі»,“Тривога». “Знайди собі місце”.„ Чия команда швидше збереться”, „ Автомобіль і горобці”
8. Проведено сюжетно-рольови ігри:
„ Пожежники”, „ Сім'я”, «Водії»