Ви знаходитесь тут:
- Головна
- НОВИНИ
- Рання профорієнтація дітей в ДНЗ "Веснянка"
Рання профорієнтація дітей в ДНЗ "Веснянка"
2017-11-17
Дошкільний вік – період бурхливого накопичення дитиною досвіду, знань, необхідних для формування життєвої компетентності, успішної соціалізації дошкільника. Щоб виникла цілісна картина життєвого простору, дитині важливо мати певні явлення, яскраві враження, джерелом яких є предметний та природний світи, соціальні явища, різні види діяльності.
В Базовому компоненті дошкільної освіти України наголошується на важливості не лише оснащення дошкільника системою життєво необхідних знань, умінь і навичок, а й формування потребово-мотиваційної сфери. Якщо першим педагогічна практика опікується традиційно, то окультуренням бажань юної особистості їй ще належить оволодіти. Збалансувати освітньо-виховні впливи дорослого та індивідуальний досвід, систему цінностей, інтересів, прагнень дошкільника – означає гармонізувати процес його входження у широкий світ.
Запровадження нових інтерактивних технологій у підготовку дітей до адекватної інтеграції в доросле життя зумовлює створення нової системи ранньої профорієнтації дітей. Ознайомлення з працею та професіями дорослих – це один із засобів формування життєвої компетентності дитини. На сучасному етапі розвитку освіти в Україні рання профорієнтація вихованців є дуже актуальною темою.
Профорієнтаційна робота в дошкільному навчальному закладі полягає у формуванні та поглибленні знань дітей про професійну діяльність дорослих, у вихованні поваги до людей праці, розумінні значення праці в житті людини, а також формуванні перших вмінь і навичок загальної праці.
Для ознайомлення дітей із працею дорослих у нашому дошкільному закладі використовуються найрізноманітніші методи, а саме: спостереження за працею дорослих, екскурсії, бесіди, читання художніх творів, розгляд картин, дидактичні ігри, сюжетно-рольові ігри, участь дітей у праці дорослих.
Кiлькiсть переглядiв: 279