• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • НОВИНИ
  • Педогогічна рада з теми: "Формування основ економічного виховання дітей старшого дошкільного віку"

Педогогічна рада з теми: "Формування основ економічного виховання дітей старшого дошкільного віку"

2017-02-23

23 лютого 2017 року в дошкільному навчальному закладі відповідно до річного плану роботи проведено засідання педагогічної ради з проблеми "Формування основ економічного виховання дітей старшого дошкільного віку"

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Виконання рішень попередньої педради.
2. Формування первинного економічного досвіду.
3. Організація економічного виховання.
4. Формування економічної свідомості дітей засобами гри
5. Презентація ігор з економічного виховання дошкільників
Економічне виховання дошкільників – це, перш за все, знання про працю та все, що з нею пов'язане. Однак реалізація завдань економічного виховання можлива за умови повноцінного вирішення завдань трудового виховання в усіх вікових групах дитячого садка, адже праця – провідна категорія економічної науки.
Мета економічного виховання – розкрити дитині навколишній предметний світ духовних і матеріальних цінностей як частини загальнолюдської культури і в процесі пізнання сформувати відповідну поведінку (на доступному рівні усвідомити, що в кожну річ, предмет вкладено працю багатьох людей).
Завдання системи роботи з економічного виховання:
- сприяти залученню дітей до світу елементарних уявлень про економічні процеси й об’єкти економічної сфери життя через ознайомлення з навколишнім світом речей, людей, природи на регіональному матеріалі;
- формувати у дітей навички самопізнання через спілкування з людьми та практичну взаємодію зі світом, завдяки чому виникає особлива форма самосвідомості «Я та економічні цінності»;
- дати уявлення про різні потреби, обмеженість можливостей і задоволення потреб; про ресурси, як і для чого вони використовуються, які ресурси потрібні людині; про вироби, про те, як їх отримують; про обмін товарами й послугами, про гроші та їх значення;
- виховувати інтерес до економічних знань на основі всіх видів дитячої діяльності та розвитку: екологічного виховання, математичного розвитку, художньо – мистецької діяльності, соціально – естетичного виховання.
- створювати сприятливі умови для ознайомлення батьків з основами економічної освіти та виховання дітей дошкільного віку.
Кiлькiсть переглядiв: 169

Коментарi